Aphuvudet.

Du tror du är den alla vill ha,
du tror du är den alla vill va.
Ditt ego är bland det största jag sett,
vilket gjorde mitt liv allt annat än lätt.
Du tror att pengar, bilar och unga flickor är allt,
men i själva verket gör det bara ditt liv kallt.
Under ytan är du dock inget att ha,
det har visat sig att inget var sant av de du sa,
Tittar man noga undrar man vad man i dig såg,
inte ens var man nöjd efteråt när man brevid dig låg.
Klackar kunde man inte heller bära nära dig,
du du redan innan var kortare än mig.
Må vara att du har fler pinnar än de flesta,
men det var jag som fick lära dig det mesta.
Missionären blir i längden ganska trist,
och ändå gav jag dig en sex år lång frist.
Men är man för rädd för vad folk tror,
blir det bara mer osäkerhet som i dig gror.
Mohoo, nej och inte ens din dase räcker till,
snart är det ingen mer som med dig ligga vill,
Din charm inte längre tar dig i mål,
vi borde ta och bränna dig på bål.
Du är liten, småfet och kort,
vi nu dig från Malmö vill ha bort
Du tror du är en mästare på sex och har koll,
men din uthållighet är lika med noll,
du flåsar, pustar och stånkar för att scora EN gång,
sen kan man glömma att det kommer nån ny "bong",
Då är du trött och vill ha klapp på magen,
som om man inte har annat att göra den dagen!
Säkerligen är dasen också av sjukdomar full,
och resten är bara allmänt bull.
Men som vi alla vet,
kommer du sluta ensam och fet,
utan vänner men med pengar på hög,
kanske ska leva ut din sida som bög,
för det tror vi också du innerst inne är,
intressant att se vart detta bär.
Nästa gång vi ser dig här,
kanske du går hand i hand med Pär.
Nej usch och fy din äckliga apa,
så kan det gå när man mycket gapa!













Kommentarer
Postat av: angelina

har du skrivit det själv? :D

2010-11-27 @ 09:44:03
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Lina Holgersson

Tänkte bara kolla om du hade lust att kika in i min blogg. Jag har superbra tävlingar uppe och säljer även kläder via tradera, skönhetstips mm..



Förlåt om du inte gillar når folk skriver reklam om sina bloggar. Men vissa uppskattar (A)



Kramar //Lina



<3

2011-01-05 @ 23:00:02
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: Anita

Aphuvudet....så bra skrivet!Ha en bra kväll.

2011-01-06 @ 17:11:46
URL: http://http://anitas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0