Fredrico

Han sitter inne med en klubba av gigantiska mått,
som får mitt sinne att tänka vått,
en resurs som bör nyttjas av mig varje dag,
min vilja ska vara hans oskrivna lag,
att ta sin påk och flytta till norr,
lämnar min härlighet så torr så torr,
jag utan lek har varit så länge,
när han till Norrland drog med sitt hänge.
kom hit kom hit din lilla skit
och låt oss förenas i en våldsam rit,
jag behöver dina händer, din mun och dit spjut,
för att ge mig ett mycket välbehövt skjut.
hans mandom är min,
den är ju så fin,
en skinspik så grov och långe,
blodet från huvudet försvinner vid bonge.
En yxa som min blomma vill klyva,
och penetrera med sin lem den styva.
Så Fredrik den store kom nu hem,
förstår du inte jag behöver din lem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0