En ny karriär?

Ja, funderar skarpt på att bli poet. Därför ska jag bjuda på ännu ett av mina alster. Läs och Njut!


Två klot som tittar ut,.
Vad har du under blusen Rut?
Dom hoppar och spänner,
i pojkarnas händer det bränner.
Oj vad fin jag nu äntligen är,
alla pojkar vill ni hålla mig kär?
Men tji fick hon en dag som denna,
ingen vill i henne stoppa sin penna.
Två brön inte framgång alltid ger,
och då vill hon ha mer mer mer,
större och bättre det nu ska bli,
kan vi på henne få någon pli?
Är hoppet ute för denna dam,
som inte håller sig inom förståndets ram?
Nej kom tillbaka som du var,
vi mycket mer nöje då av dig har.
En hylla av insprutat guld sorger sänder,
en barm så svullen gör ej så saker händer.
Nej sagan fick ett sorgligt slut,
med boobsen som bara putar ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0