Näe, nä nä!!!

Jag ska dra ut alla mina tänder och skaffa löständer. Aldrig har jag fått så mycket bedövning, så många skruvar, borrar, verktyg och allt vad det nu var som idag.. Jag är fortfarande bedövad och dreglar som ett cp. Jag kommer att ha såååå sjukt ont i huvudet och käken när bedövningen släpper.. Det här är inte kul.. Och jag ska dit en gång till! Näe!!!

1300 kr fattigare blev jag på kuppen. Tandfan har hitintills kostat mig 1800 kr...

Bye bye nya skor... Bya bye mat... Bye bye allt kul...

Jag är inte glad alls.

Tyck synd om mig, för det är det!

Kommentarer
Postat av: Millan

Det är sjukt vad det kostar pengar att gå till tandläkaren!! fy tusan! Jag gnisslar tänderna på nätterna och hörde vad en bettskena skulle kosta, runt 3000:- Tråkigt.

2009-05-06 @ 22:34:18
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0