Mobilapplikationer till vansinne...

Är det bara jag som inte förstår eller vad är det med alla dessa mobilapplikationer... Jag sitter med MTV på i bakgrunden när jag pluggar och var femte minut så kommer det reklam från Jamba eller ngt liknande.. Men ärligt talat.. Vem vill ha en ringsignal där en man sjunger Tingeling, tingeling blablabla....Eller kramis med kramsången... men kom igen!!!? Eller skicka ditt och din älskades namn så får du veta om han är otrogen. Bara för 50 kr/vecka... Smart, då kan du kolla en gång i veckan om han fifflar runt med grannflickan...

Jisses, är det någon som köper det där? Antar att det är det eftersom de sänds så ofta... Jaja.. Folk är bra dumma om dom går på sånt.... Har en kompis som jobbar på 3, enligt honom så är det massvis med föräldrar som kommer in och vill ha Jamba borttaget... Men det är ju ett avtal mellan mobilägaren och jamba och inget de kan göra ngt åt. Tydligen är även avtalen kluriga att ta sig ur... Går väl inte att få tag i någon på företaget har jag för mig... Jaja, som man bäddar får man ligga....

Eller favoritet X-ray! Röntgen på mobilen.. eh yeah right. Tydligen var det ngn som trodde det eftersom de senare la till en liten ruta där de förklarade att det ej var en riktig röntgen...

Hallelujah!



Kommentarer
Postat av: nina

följas åt via bloglovin=)?

2009-05-27 @ 15:25:50
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0