Igår var jag en dålig vän.

Ja om du frågar mig så händer det inte så ofta att jag känner mig som en dålig vän, inte när det gäller mina bästa vänner iaf.. Men se igår så blev det lite så..

Men ärligt talat så orkade jag verkligen inte börja fixa och trixa och dra på mig partystassen vid tio-tiden... Energin som jag hade innan va som bortblåst och mitt te och mina kakor kändes precis rätt! Och sen när det började bli värsta ovädret tio minuter innan jag skulle gå så sa det stopp. Nej. Niet: Aldrig. Vill Inte. Så jag drog mig ur, stackars Flipp.... Men hur kul är lilla torg i ösregn och blåst?

Usch, jaja, vi får ta igen det ikväll istället. Får jag som jag vill så blir det en runda på Koi och sen ngt dansställe efter det... Kanske Hipp.. Säga vad man vill men man brukar alltid ha kul där. Kanske för att det alltid blir mycket alkohol där och att det är dansvänligt.. Jag vet inte... Eller ja medelåldern är väl ca tio år högre än vad vi är så oj vad unga vi verkar helt plötsligt och snacka om att det känns bra när man är på väg in i 25-årskris... Fy katten!

Nu ska jag dricka te igen, ringa lite, kanske powerwalka, fixa och dona. Tyvärr fanns ingen tvättid förrens 20.00 ikväll så får nog bli i morgon... Även om smutsiga lakan inte precis är en hit.... Ha ha!

Kommentarer
Postat av: Jesi

GODMORGON!

2009-05-10 @ 10:15:55
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0