Vad skulle jag göra idag utan....

  • Mitt underbara te - annars hade jag blivt galen av hunger..
  • Min Bemme - annars hade jag blivit galen. Eller to gay to function. Haha.
  • Babben och Lego - Just det.
  • Min sköna, sköna säng? För det är här det händer.. Eller om sanningen ska fram så är det här jag tillbringar mkt av min tid. På gott och ont..

Lego


Babben




Blir du inte glad Bemme när du får bilder på voffarna? Pratade med Babben idag, han var sur som vanligt. Kallade dig för en sur apa btw men det är ju inte så ovanligt att han spyr galla över folk... Lego var mer glad. What a Surprise! Babben morrade även lite på Lego. Ovanligt det med.

Jag måste gå och sola snart. Börjar bli blek. Fick mitt nya solkort igår så ska bara ladda det och sen ska det solas lite igen. Kan ju inte vara blek när du kommer hem från Miami... haha...

Äh, inget kul på TV!  Bemme, prata med mig. Haha, folk måste ju få uppfattningen om att vi är ett gammalt inbitet lesbiskt par lr ngt...  But I doooo misss you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0