Oh, yes!

Jag har städat. Det var välbehövligt, lakanen får dock vänta tills efter Sthlm. Finns inga tvättider innan dess... Eller jag har inte kollat men jag vet att jag orkar inte göra det innan fredag... Haha..

Skolarbetet är inom kontroll. Mäklarfilmerna är klara. Ska bara redigeras. Sen när blev vår utbildning ngn jäkla mediaklass? Well well. Efter tisdag är det lugnt fram tills maj tror jag.

I tidningen City hittade jag den här idag, vår Mongoliska favorit restaurang!! Den är klockren! Ta all mat ur en buffe, inkl. rått kött och råa grönsaker... Lägg till valfria såser (utav hur många som helst) och ge till stekmannen som lagar till din mat på fem röda. Garanterat mätt. Och de där syrliga/starka grejerna man får på bordet.. Typ paprika och chili är underbara!!! Ligger på Stora Nygatan!  Något annat som också är mongo är Christer S.



Förutom Mongoliskt så är ju Libanesisk mat en favvo. Alla deras underbara röror så som hummus och baba ganoush! Åhh, har faktiskt gjort hummus idag eftersom jag råkade ha allt hemma vilket inte är så vanligt...

Bemme och jag är som två Barbies.
Jag tyckte du skulle ha denna Bemme, men du köpte väl aldrig den eller?

 You and.....

 Me... and my BEBIS!!!

Kommentarer
Postat av: Christer S

Oh no you didn't...

Take it back slÿnskaft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0