Oh, var tog den här dagen vägen?

Klockan är snart fem. Hm, vad har jag gjort idag?  Jo, jag har bakat igen.. Syndat alltså... Hoppsan!

 
English Breakfast Tea och Ostbullar!

Jag blir galen på mina grannar, varför är det så att VARJE helg är det någon som borrar i betongväggarna??? Har ni varit i ett betonghus där någon borrar i väggarna vet ni vad jag pratar om. Det är ett mycket otrevligt oljud! Men fine om man borrar i fem minuter, inte som i det här huset där folk måste ha det som nöje. Idag har dom borrat sen tio-tiden and still going strong!!

Jaja, men iaf. det var inte det jag skulle skriva. Nej. har ett superdupertips. Alla som gillar MTV serien The Hills måste börja titta på The City som snart börjar sändas i Sverige.. Här får man följa Whitney och hennes liv i The Big Apple, NY..

(Åh, nu har grannarna börjat hammra och spika också, Hallelujah!)


Nåväl, vill ni ha ett sneakpeak på The City så gå in här The City. Beroendeframkallande. För Övrigt så kommer nya avsnitt av The Hills den 6:e April och dom kan man se här The Hills.


Audrina Patridge från the Hills- Bemme jag vill se ut såhär!!!
Tycker du inte jag är ganska nära...?


Kommentarer
Postat av: tessi

hej ville bara säga att jag tkr din blogg är superfin:)

2009-03-14 @ 20:24:31
URL: http://tessanl.blogg.se/
Postat av: vesna

va gott de ser ut o va=)

2009-03-15 @ 01:38:07
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Maddet

Jag gillar din blogg jättemycket! Jag vet inte riktigt om du är ironisk när du skriver att du är ganska nära Audrinas kropp, men jag tycker att du ser jättefin ut!

2009-03-15 @ 02:23:10
URL: http://maddets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0