Och så var det ännu en morgon...

Och vilken sådan. Hoho...

Vet ni vad. Alla bloggar har ju Dagens Outfit men eftersom jag mest går runt naken om dagarna så är ju inte det mycket till outfit  eller hur? Nej just det. Därför mina vänner ska ni idag få morgonens mongofoto. Så här ser jag ut idag när jag dricker te och snackar bajs. Vilka rubriker det kommer bli!!!

Fantastisk fotokvalitet men vad gör man när batteriladdaren ligger i italien?


För övrigt pratar jag med Christer nu, vill ni ha en bild på ännu ett mongo? mohaha... En nidbild jag just hittade på min mobil .
Har jag inte helt fel för mig togs den i sommras nere vid sundspromenaden i Malmö? Innan en helt bisarr kväll...
  Något mongo va?


Sen är jag bara tvungen.  Drinkarnas drink. Bakfyllans bekämpare och en av de få drinkar som det är helt acceptabelt att dricka innan kl 10 på morgonen.



Nu bär det av till stan för stenkastning och hjälmpåtagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0