Nyvaken...

Jag vill också vara en sån människa som sover snyggt! Tyvärr så är detta inte fallet, jag brukar vakna under två täcken och med alla sju kuddarna i en hög under mig,... Mer som en mullvad. Fast å andra sidan så är det här min tredje dag av "vägra-lämna-sängen" -dag. Då kanske man får se ut lite sådär.




Nu ska jag surfa runt och se om jag kan hitta ett par skor jag letar efter... Fortfarande från sängen såklart. Fast kanske ska smyga upp och koka te, som jag sen tar upp till sängen. Tror nästan det. Åt ju ingenting igår pga dum-tanden, som håller sig lugn idag tack och lov.... Bara för det ska jag räkna ut mitt BMI.
I somras när jag kom hem fran Italien hade jag ett BMI  20,8.
Nu ligger jag på 18.

Normalt BMI: 18,5-24.9

Nåja, så kan det gå.
Vill ni räkna ut ert BMI så gå in här.

Nej nu ska det skosurfas.

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hehe ja eller hur ;)

2009-03-27 @ 13:13:15
URL: http://pysslamedjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0