Miami to Orlando

Idag gick då resan från Miami till orlando, mååånga timmars färd i bilen!!! Men inte hängde jag läpp för detta!! cuz guess what!!!! jag har passerat ofantligt många trailer parks!! And I love trailer parks!! Jag har beskådat trailerparks for good people and for bad people!!! Underbart!! pÅ ETT STÄLLA KUNDE JAG INTE LÅTA BLI!!!! så jag inhandlade en styck bud light (öl) och var tvungen att knäppa denna och ta en klunk i den mest avskyvärda parken någonsin!!! Rädd som fean att någon skulle skjuta mig men vilken kick!! wohooo!!!! nästa semster christer och cia går till dessa absurda plaster!!!!det var trailer park boys i ett nöt skal!!! loved it!!! BILD BEVIS  kommer!


Kommentarer
Postat av: Cia

Pax för den blåa trailern!

2009-03-23 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0