Mat.

Tycker det är för lite mat i vår blogg. Mat Mat Mat! Gott gotti gott gott! Nu har jag precis ätit dagens mål mat..

Smoothie av banan, Jordgubbar, svart vinbär och lite vanlig lättfil. Mycket mumsigt...

Sallad, Mycket enkel, faktiskt mest isbergssallad och citron/olivolja dressing och lite färska kryddor. Mest för att få lite bukafylla... haha. Nej, ärligt talat är jag sanslöst hungrig. Men det som inte dödar det härdar.

         och      

Och sen massor av TE!!!! Det dör man av om man inte dricker.

Om jag ska vara ärlig hade jag hellre ätit något av det här...

 

eller

 

Hamburgare från Max eller Burgar Kungen, Kalvfilé eller Kalvstek (Torso Twisteds kalv är top of the line)

Nåja. Nu ska jag lägga mig i soffan och göra absolut ingenting.

Trevlig middag igår btw! Fast något trött i morse.... Ovanligt....

Fina inlägg Bemms...  Kommer du inte hem snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0