Kvällsfilm.

Jag måste bara säga, Gran Torino!! Clint Eastwoods nya film är riktigt riktigt bra. Kan inte sluta titta även om jag borde försöka sova inför i morgon...

Men å andra sida, jag klarade min skatterättstenta så då kan jag ju få fira lite grand tycker jag. Det är inte vare dag man klarar skatterättstentor.

Ser inte precis fram emot veckan som kommer. Hur mycket arbete som helst i skolan. Suck. Interpersonella kundrelationer. Stor uppsats + två filmer + induviduell rapport + muntlig framställning. Och eftersom jag åker till Stockholm på fredag morgon har jag bara fyra dagar på mig. Its not gonna happen. Jaja, vi får se vad som händer.

Idag blev det Mercedes Benz bilmässa med gratismat, ballonger, fältstudier och kurragömma i bilarna .Och innan alltihop åt vi currypizza. Och en tripp tilll landet och vidare till maxi. Trevlig dag och en bra söndag...

Nu är filmen slut och jag borde sova. Men lär ha insomnia ikväll igen, så som alla andra nätter. Nåja, kanske det går idag. Sovtips någon?



Kommentarer
Postat av: Elin

Söt kudde =)

2009-03-17 @ 02:38:31
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0