Hjärtegryn!

Haha, den bilden vara inte fööör vacker lr vad säger vi?  Ser ut som jag kört huvudet i en torktummlare.... Men den där drinken kommer jag ihåg, den var ohygglig! Jag som påstår att jag inte ens dricker drinkar längre....

Åhhh, jag vill också vara i Miami med dig. Här hemma finns ju inget kul ivf. Männen sviker och jag är frustrerad. Såpass frustrerad att jag faktiskt bakar bullar!!?!? Hört på maken? Åhhhhh!!!! Spenderade en halvtimme i telefon igår natt och förklarade mitt nödläge för mr.N.. Han har lovat att ta hand om problemet senast i morgon så vi får se vad som händer och sker...

Och nu ska du få höra. Mr nr 2 har fått för sig att han kan spela mitt spel?! Eh, no no.. Ingen spelar mitt spel. Jag vinner alltid... Och blir alltid lika frustrerad när ngn försöker sig på det. Trams säger jag och det ska han få höra när han krupit till korset.. Ha ha ha.

Ostbullar blir det btw. Det ska bli sjukt gott eftersom jag inte ätit bröd på ett tag. Men dieten ger verkan. Kom i båda mina minishorts igår... Och shoppade söder mina konton.. haha..

Kan inte du införskaffa små söta partydresses till mig när du är i staterna? Här finns ju inget utbud!!! I Want to be pretty!


Åhh... tydligen är det båten Prins Bernhard som gäller i helgen, men fick just deras medlemsmejl... Det är schlager kväll!???!? Snälla rara, inte mer schlager. Jag får feber... ja på riktigt och inte schlagerfeber då. Fast kanske om vi bokar champagnebås så känns det bättre?

 
Tror du det känns bättre om vi poppar min Dompa Vintage 95:a?

 Nej, så kul ska vi inte ha! Keep me updated om Miami Love!!!!

Hugs and kisses!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0