Goder Morgon,

Goder Morgon, både herre och fruuuu....

Vilka fina lägesrapporter jag får.. Men jag kan tala om för dig att snöstormen har dragit förbi och det är helt ok väder nu.. kanske 5-6 grader varmt och sol.

Igår trotsade jag och christer tristessen och gav oss ut till premiären av uteserveringarna på Lilla torg.



Det var faktiskt riktigt trevligt... Jag fixade gratis nachos, vilket var otroligt gott, och christer blev full!! Mkt full!. Såpass att kl 22 fick vi gå till Max för att utfodra honom innan vi fortsatte till Koi.

Men vilken misär det var!! Dresscode för kvällen verkade vara Fet, Ful och Svensson....! MÄ så vid ett typ bestämde vi oss för att avbryta och åka hem... Och väl därhemma inväntade jag ju nattens besökare...

I morgonens ljus är det enda som påminner om natten ett par lustiga flottfläckar på väggen bakom sängen. Ska nog ta kort på dom och visa senare...Bli inte exalterad nu för är tämligen säker på att det uppstod när någon, med mkt flott i håret,  i extas slog huvudet i väggen upprepade gånger.. Haha..

Men nu känns det lustigt. Vem står var och hur blir det sen? Har en känsla av att det nog kommer rinna ut i sanden lr ngt... The Love is gone. Måste vara jag... Imun mot kärlek.. Och det jobbiga var... Jag har ju levt i celibat i evigheter nu, känns det som iaf, och ändå va det inget WOW... Tror det beror på att det var fel man.. Annars vetifan, kanske jag blivit imun mot sex också???? 



No Sex No More.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0