day 5

Miami Miami Miami...
hela dagen har jag legat och päst på miami beach, vältränade kroppar och korall blått hav och stekande sol, jag ville aldrig gå hem,( eller så snart hungern kom försvann jag).. jag har badat och lekt i vågorna likt ett barn... flirtat med livvakter och provhållt deraslivboj!! efter en varm dag var det båttur längs kändisars hus som stod på listan, dock missades sista turen, ty en liten flicka försvann förlänge in på victoria secret... hihihi.. men men..
hem resan sen var ett äventyr i sig.. vi missade avfarten 95 norht, och kom istället far far away from normal civilication.. det blev mörkt må jag säga, jag har aldrig varit så rädd i mitt liv. stillsammma syster yster körde allt vad hon kunde, sket i stop skyltar och rödljus bara för att komma tillbaka... men när ett stort gäng på 15 personer sneglar in i bilen och börjar breda ut sej över vägen, då är man inte tuff! Adreanalinet forsar fortfarande i mina ådror...

träningen går bra, har nu tränat i två dagar och jag känner mig som en elit gymanst, på kvällen smörjer jag in mig i baby olja och poserar för alla som vill se.

i morgon måste nya naglar fixas..he he

jag tycker att cia pia verkar ha haft en högst angenäm helg. jag vill också äta glass med jordgubbar med tister!!!

love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0