Söndag och uppe med tuppen..

Nej det var väl till att ta i men uppe vid halv tio en Söndag tillhör väl ovanligheterna.  Sanningen är den att jag har tvättid kl 10-12 så då kan man inte ligga och dra sig... Under tiden det tvättas så ska jag städa... Efter tvättningen måsta jag smita till Maxi och handla lite så kylskåpet inte ser så tomt ut... Lite frukt iaf så de finns något att smaska på..

Sen ska jag lägga mig i solen! Lovely.. Hade velat åka till stranden men idag kommer ju mannen från Sthlm och hälsar på mig... Tror han  landar vid tretiden så stranden blir för stressigt!  Får väl göra som hela Malmö och ligga vid sundspromenaden...

Well dax att stiga upp och pausa filmen
The Young Victoria.

Later!

Kommentarer
Postat av: Kenneth P

Tvättid? 2009 trodde jag alla hade tvättmaskin och torktumlare i sina lägenheter. Jag känner mig förbryllad över att du stiger upp tidigt en söndagsmorgon som en liten husmor och tar hand om hushållet. Tvättar du innan eller efter gudstjänsten?

2009-06-28 @ 12:37:22
URL: http://-
Postat av: Anonym

haha, alltid innan.. gudstjänsten är ju helig och renlighet inför denna är då mycket viktig.

2009-06-29 @ 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0