Snygg bränna till midsommar...

Ja den börjar bli bra, inte 100% men det har ju varit en dålig sommar so far så det är OK... Nu ska jag ta mig in till Centralen här i Malmö och hämta ut min tågbiljett tills i morgon... Var ngt fel med mobilbiljettsystemet så får snällt gå och hämta ut den. Och eftersom jag åker rätt tidigt i morgon så gör jag det idag om det skulle vara ngt klabb!

Betänksamt va?

Solen har varit framme och det var underbart skönt på balkongen! Sol, hemmagjord banan/nektarin/apelsin/citron smoothie och en god bok..

Biljetten är hämtad, packningen förberedd, mat fixad.. Im done!

Kommentarer
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

Hej snygging! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

Vill ha nya fina bloggar att titta på förstås du, hihi <3

2009-06-17 @ 19:53:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Mums! Den där smoothien lät inte helt fel :P

2009-06-18 @ 11:40:43
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0