så trött...

Mmm... hur mycket jag än älskar att vara i stallet, så gör det en så himla trött! Igår var jag och tränade, vilket gick väldigt bra, fortfarande lite problem i skritten ;)... sen lastade jag ur.. klockan var då halv tio.. sen var det bara att putsa, mocka bära vatten, parkera släpet mm... hemma vid elva.. men  men han se lite av hells kitchen... I sommar när jag lever livet ska Cia passa och sköta om mina prinsessor..

men hotell bokat i barcelona nu :) Tänker numera alltid på vad Cias mamma sa när Cia skulle flytta in i en etta.. " man kan inte bo som en apa" samma inställning har jag mot allt nu! Så det blev ett four star, spa /  sport hotell... ( sport vet i fan why men men) fint ser det ut att vara iaf..


snart är det midsommar... hihi

Puss B

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Sjukt nice hotell!. Ha det underbart i Barcelona



MVH//Sandra Gee

2009-06-18 @ 03:01:07
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0