Reclaim Västra Hamnen..

Ja idag ska en grupp om minst 200 aktivister inta vår stadsdel VH i Malmö för att protestera mot "de rika svinen" och om bostäder för alla. Ja jag håller med om att alla måste ha någonstans att bo men detta är ju het fel sätt! Och vem säger att befolkningen här ute är rika? Hälften av alla som bor här är säkerligen belånade upp över öronen och hur ballt är det egentligen?

Men att dom ska komma hit och ställa till bråk för alla oss som bor här tycker jag är löjligt och dumt. Gör er röst hörd på ett fredligt och bra sätt istället för att förstöra! Är det någon som förstör min lägenhet kommer jag inte att sky några medel och troligtvis slå dom i huvudet med en stekpanna. ARG!

För fan, väx upp och bete er som folk. Skaffa ett jobb vetja så kanske ni också kan bo i Västra Hamnen en dag.. Om det nu är något att egentligen sträva efter... Nej nej, hela deras idé vittnar bara om okunskap och dummhet, föga förvånande men iaf... Det roliga i sammanhanget är ju att det bildats ett medborgargarde här i hamnen som ska gå emot och skydda vår stadsdel.. Its gonna be a big fight.... Jag tror ärligt talat jag flyr fältet ist..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0