Projektredovisning klar!

Och det gick hur bra som helst, trots mitt tvivel... Kan vara för att en del i klassen var riktigt kassa... Nej men generellt var dom flesta bra...

Smakprov...




Nu ska det bara skickas in och skickas på tryck så är det klart..
Så för att slippa tänka på sånt jag inte ska tänka på så ska jag sätta mig och plugga ekonomi. Istället för att sola. Det låter inte likt mig.... Tänk vad ett söndertrasslat privatliv påverkar skolan....

Längtar till Bemme kommer och hälsar på i helgen iaf..
She is my best friend forever!

Kommentarer
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Fin blogg :)

2009-06-01 @ 19:35:54
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Bemme-butt

Så fint så fint!vart var du igår? apa

2009-06-02 @ 07:35:46
Postat av: Nattis

vad skönt att det gick bra! Vad handlade projektet om?

2009-06-02 @ 10:47:26
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0