Fredagskväll med Disco-Bowling och Whiskey Tango

Ja, måste erkänna att jag var lagom intresserad av att gå ut igår.. Hade småjobbig huvudvärk och var trött... Men sen kom Sir Richard på den fantastskt goda iden att vi går och disco-bowlar på Big Bowl.. Haha.. Precis vad jag kände för. Ett ställe där man garanterat inte springer på något känt ansikte och samtidigt får en klassresa utan dess like..



Nåväl, Såklart vann jag alla tre omgångarna.. Stolpe, Richard, Carro och Christer fick se sig besegrade av bowlingmästaren... Utan större problem ska tilläggas. Men det är ju klart, det är svårt att slå mig när jag får strike nästan varje gång...

Hoho.. Sen bar det av hem till Christör. As usual. Trevligt. Jaja.. Orkar inte skriva mer.




Attans, nu ljög jag visst lite igen... Nåväl. Det är sånt jag gör.

För övrigt har jag ett TV-tips som ingen får missa. Rasmus På Luffen går nu ca kl 14.00 på TV4.. Missa inte. Världens sötaste Lindgren produktion. Och nu talade jag sanning...

Haha, annars har jag idag blivit bjuden på godis och Kaffe med pratstund av min favvoturre.. Min närbutik är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0