Fel på sköldkörteln..

Har dom kommit fram till... Och dåliga blodvärden... Båda sakerna kan man ju komma till rätta med men om det är riktigt illa med sköldkörteln så kräver det livslång medicinering..

Ja, det är ju inget jag kan göra något åt just nu.. Mest ledsen över att det ser ut att bli en sommar i Sverige...Jag vill ju iväg till Frankrike... Men vi får se.

Idag skulle jag ha sovmorgon men vaknar upp med sprängande huvudvärk och kan inte sova...Så jag kokade lite av universalbotemedlet, även kallat te, och gick sen upp hit till min kära säng för att titta på en film.

Störigt att första dagen efter terminens slut så är det inte fint väder och jag kan inte ligga och sola som jag hade velat....


Idag är det för övrigt Sveriges Nationaldag. Tjoflöjt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0