En kväll med rosa tema...

Jag ska bli som en Barbie. Därför gick kvällen i rosa, från topp till tå....  Jag måste säga att jag tycker jag är så het så het. Eller kanske smått nerd. I dont care. I Do What I Want! Sen har jag haft smörjkväll, så hela kroppen är glansig av olika krämer och oljor men den stackaren var så torr så det var på tiden... Älskar mitt Body Butter som luktar passionsfrukt, är från ngt helt naturligt märke och innehåller bara naturliga ingredienser. Det låter lite geek det med men det är skitbra.. Fast det ska det väl va eftersom det kostade 700 kr...

Och jag har ett nytt favvonagellack, Mavalas Riga! B A R B I E!

 

Mohaaaa...  Jag är snyggast i vääärlden.... Äh nu ska jag lägga ner mitt cp-ryck och bli som folk igen.. Jag är mest ironisk och trött på mediokert blogginnehåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0