Duktiga jag.

Ja faktiskt. Har precis fått reda på att jag klarade BÅDE Ekonomitentan och Arkitekturtentan!!! Och jag som mådde riktigt dåligt när jag skrev dom... Ekonomin måste ha varit ett gränsfall men oh vad skönt det är att vara av med den! Den låg och lurade i bakgrunden hela tiden... Men nu är den alltså gone.



Skissen till vårt balanserade styrkort. Kanske inte helt seriös men roligare än många som redovisades!


Jag fick Vanish i ögonen i morse.. Kan ju tala om att det är lite sådär lagom kul.. Men det jag behandlade blev rent iaf..  Grät nog i en timme efteråt dock.. Haha... Sved bara liiite.


Jag skulle ju solat idag men solen är borta. Typiskt va? Aldrig som man vill. Men istället har jag sovit sen kl tio i morse... Var tydligen lite trött efter igår...

Whatever.

Jag vill se en bra film, vilken??

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ny vecka, nytt Veckans hetaste tips! Detta är något alla kvinnor borde ha!

2009-06-29 @ 16:33:58
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0