cia är fortfarande borta...

Vad händer igentligen när man fyller 25? Cia verkar ha tagit det hårt och gått under jorden. I normala fall, pratar vi ca 5 timmar på datan, ca 20 mess  o minst 1 timma telefon.. på en dag...men nu inte ett ljud.. Kan det vara att hon gömt sig på landet o leker på sommarängen med Babuska o Leeego? Hihi!!
Igår var jag o paddlade kanot, eller kajak. Man satt två stycken i varsitt hål. Min var gul och hette Albatros! Det började med att jag kom 30 min för sent för jag körde till fel båtklubb. Sen satt hela paddelgruppen o väntade när jag kom inkörande på min rosa moppe. Snygg entré som alltid ;) Men paddelfröken var bitter!
Sen var det dags att sätta sig i båten. Jag fasade för mitt liv hela tiden.ville dräpa med paddeln ;) Sen skulle vi paddla i grupp! Grupp paddling!!!  Då tändes tävlingsinstinkten! Jag skulle vara först hela tiden. Så jag paddlade hysteriskt!!Svetten rann! Men först var jag! När vi äntligen kom hem igen skulle båten tvättas, aldrig i livet! Jag smet!

I morse var en hemsk morgon, fanns inget kaffe hemma. Så jag sitter o surar..
Lämnade bilen på servic,.. aj aj aj kommer svida... Jag har en volvo. Vem fean är 24 år och har en familje bil. Jag kan lika väl köpa polotröjor , bekväma skor skita ut några äckliga snoriga mongo barn och hänga med de andra feta 40 plussarna som har volvo. Hehe älskar min dragbil! Jag är nog den ända som har princess stickers över min bil! Har pyntat min hästtrailer i rosa också! Min bil!!!!



Idag startar Maria (bordsgrannen) vättern rundan!!! Håll tummarna!!!!!!


/ Bemme... lovat o skriva vem som skriver... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0