Bilderna jag lovade...

Ja nu har jag krupit ur mitt gömställe där jag varit i en vecka... Men Malmö visar upp sig från sin värsta sida och försöker slänga omkull mig när jag mycket diskret och obemärkt försöker ta mig in på solariet här i VH... Nej nej.. Dörren slets upp och jag med den.. Folk kom till min undsättning och vidare diskret blev det inte..

Nu har jag alltså 24, inte 25 som Bemme falskt försöker få det till... Hehe....
Det är inte kul. Det är jobbigt. Men men.. 

Här kommer två bilder från Lördagens premiär av strandbaden som slutade i fyllekalas!!


Började städat...


Sen drog jag in shots till alla... Där slutade lugnet!

Kanske jag är äldst på stället men jag har kortast klänning också så det så!!!

Kommentarer
Postat av: Bemme älskade Bemme Bemme!!!!

Gammel Hagga!

2009-06-12 @ 15:51:17
Postat av: Cia

du menar söta lilla UNGA flicka?

2009-06-12 @ 15:57:01
Postat av: Bemme älskade Bemme Bemme!!!!

Maaaaa

2009-06-12 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0