Besudlar min lägenhet

Jag går runt i min lägenhet, fortfarande omtöcknad av alkoholintaget sedan helgen... För att vara exakt... var det nog torsdag det hela började... 
Plötsligt ser jag något i mina sömndruckna ögon som inte borde vara där!! jag skakar på huvudet och tittar igen!!! Vardagsrummet har blivit invaderat av två stora svarta monster. Jag tappar kaffekoppen i golvet och skriker WTF!!!! I vardagsrummet står det största j***a högtalarna ni kan tänka er! Soffan som rymmer ca 10 pers ser minimal ut. TVn har försvunnit! Dessa svulstiga svarta blanka monster har tagit över. På golvet står deras tre äckliga barn! eller mini kopior av de stora!
När godkände jag detta? Moment of weakness?? Vad ska jag göra? Mina lampor syns inte, min annars så vackar lägenhet ser ut som en ungkarlslya. Det luktar till och med gammal man i vardgasrummet! Otäcka apor försvinn! Kan det vara att jag såg fel???

Ska se om de står kvar när jag kommer hem idag!

määäää!!!!!
*B*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0