Vilka plågor. . .

Mitt huvud bankar, min kropp skakar, jag är torr i munnen och troligen döende.

Ja det handlar om att jag är så bakis så jag nästan skulle kunna avsäga mig rätten till att dricka alkohol igen. Men bara nästan. En sån sak skulle jag givetvis inte göra.

Men jag förstår inte hur jag kunde bli fullast på Lilla Torg? Glad och full var jag så länge vi satt inne på Moosehead men när vi begav oss in mot Koi så slog det till. Världen snurrade och jag med den. Så jag böjade bege mig hemåt men kom bara ca femtio meter. Var tvungen att stanna och hänga lite på staketet till Moosehead.  Vår servitris frågade om hon skulle ringa ngn.. (förstår ni vad borta jag va här?) Sen kom en okänd men mkt vänlig gentleman som förklarade att han skulle inte uttnyttja mig (jaja, försök bara) utan bara hitta en taxi åt mig. Vilket han gjorde. Så då åkte jag hem. Fast taxilassen tog bajsmycket betalt för att köra mig hem. Bara för han inte hittade i Malmö. Dumma böld. Hemma så.. eh eller ja det skriver jag nog inte. Jag kom i säng tillslut och soooov tills nu. Nu måste jag ha vatten. Nu.

Så ja idag vill jag bara gömma mig under täcket och läka min kropp.

När kommer sprit som inte gör en bakfull? Uppfinn nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0