Torsdag och en ny Freebra

Idag ska jag ta mig in till stan och se om jag kan hitta en ny freebra.




Har haft en i ett antal år och den har väl sett sina bästa dagar så nu är det dax för en ny. Kanske är det inte världens sexigaste bh, faktiskt riktigt ful och läskig, men den fungerar perfekt! Jag vet inte vad jag gjort utan min, så många klänningar man inte kan ha annars ju... hihi. Fast man får inte svettas för mkt för då kasar den av. Hände mig en gång på ett snuskigt tåg mellan Antibes och Golfe Juan i Frankrike, det var otroligt varmt, ingen AC och bara supervarmt...Så vem svettas inte då? Bara det att helt plötslig kände jag att bh:n kasade och helt plötsligt satt på magen ist... Ja Jules och Paul tyckte iaf att det var dagens roligaste, jag kan väl inte säga att jag höll med men sånt får man bjuda på.

Iaf, bra är den så nu ska ny inhandlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0