Tisdagsmorgon i Malmö

Ja i morse gick jag upp tidigt, redan vid sju faktiskt för att gå in till citykliniken och ta lite fler blodprov (6 rör för att vara exakt) och ett nytt EKG. Inte världens roligaste morgon kanske. MEN... För det första hade jag en mkt trevlig sköterska som dessutom kunde sina saker och för det andra, när jag tog en liten omväg runt Lilla torg på hemvägen så stod radio Mix Megapol 107,0 där och bjöd på kaffe, fralla och kanelbulle. Så kunde man tävla också men det hoppade jag. Men fralla och kaffe sådär på morgonen, ja varför inte?


Genast blev min morgon mycket bättre!

Nu ligger jag i sängen och läser tidningen och dricker te. tror mig dessutom ha hittat anledningen till alla dessa räliga bananflugor som bosatt sig i min lägenhet. Gammalt och mkt äckligt te i tekannan... AHA, nu är det borta och ni ska era äckliga flugor!

AH, ljuvliga morgon.

Kommentarer
Postat av: Lisa Martinsson

jag har en tävling på min blogg :) lottar ut ett presentkort :) Va med och tävla du med ? :D

2009-07-28 @ 15:16:13
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä knappast.

2009-07-29 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0