Smoothie och solbränna

Ja väl hemma och hungrig. Gjorde en smoothie. Fast idag blev den lite annorlunda och mkt god!

Hade i ca:

3/4 banan
1 dl lättyoghurt
1 dl avrunna sojabönor
1/2 dl svarta vinbär
1/3 avocado


Mixa så allt blir slätt, inte gott om det är små skalbitar från vinbären tycker jag men det är väl en smaksak. Iaf blev den jättegod och mättade riktigt bra i och med sojabönorna och avocadon. Aldrig tänkt på att ha i sojabönor innan men det blev super!

Nu är jag alltså promenerad, mätt och glad. Fattas bara att solen skulle kunna komma fram så jag kan steka på stranden! Jag behöver sola desperat mycket. Tacka vet jag Frankrikes sol, där blir man brun... Kolla själva, men här hade jag iofs jobbat i en månad så brännan hade försvunnit en hel del! Innan dess var jag i stort sett svart...

Ombord M/Y Atlantica Seconda sommaren 2008


Men istället för sol har himmlen öppnat sig. Det vräker ner regn. Dax för film ist då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0