Lägg band på dig tös!

Ja nu får jag nog börja hålla lite mer i slantarna.. Förstår inte hur det kan komma sig att min garderob bara fylls på och på fast jag inte bode handla. Jag ser det som ett beroende. Eller ett behov av att äga mera! Haha.

Nej usch. Nu är iaf Gunnar tillbaka på Mas, tack och lov och i morse kom Sthlmaren på snabbvisit innan han åkte till Frankrike. Okristligt tidigt på morgonen. Får snart börja uppfostra honom så han bara gör som jag vill. Hihi.

Dominera mera.

Såg ni Sex Education igår på tv 3? Snacka om närbilder! We love it!

Kommentarer
Postat av: amanda

frukta Gud

2009-07-10 @ 00:31:13
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! :)

Jag tänkte bara tipsa dig om en jättebra sida som heter TradeDoubler där du kan göra reklam för olika företag på din blogg och tjäna pengar på det! Ett av sätten att tjäna pengar på via sidan är att tipsa andra om den som jag gör nu :)

Är du intresserad hittar du registreringslänken och en guide för hur du registrerar dig på min blogg.

Ha det så bra

Mvh Matilda

2009-07-10 @ 02:23:02
URL: http://mittbloggnamnsuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0