Jag vill ha en ny katt.. bl.a.


En grå, långhårig hona. Eller den behöver inte vara långhårig.. Och kan gå bra med en hane också men grå måste den vara. En speciell grå färg som bara jag vet är den rätta.

Sthlmaren var dum igår. Eller trög. Så nu är jag sur, inte säga cp saker. Nu ska jag visa min rätta sida, den sura och bittra sidan så ska han nog få äta upp vad han sa. Funderar på att ignorera hans samtal i ngra dagar men tveksam på att det fungerar på denna mannen... Hm, annars ska jag högt och tydligt säga att jag är sur. Vilket jag redan gjort iofs.

Åh dessa korkade män. Ska skaffa en ny rabbit ist. Säga vad man vill men dumma är dom iaf inte. Och dom säger inte korkade saker, dom gör inte fel och dom snarkar inte. Och klart man kan gå ut och äta på restaurang med en, man får bara vara beredd på att folk tycker du är knäpp och kanske blir utkastad men vadå. Det går ju om man vill.

Ja oddsen talar för att Sthlmaren snart, mkt snart, kommer bli utbytt mot en dildo.

Kommentarer
Postat av: Angelique

Jag har en långhårig grå hona :) Hon är supersöt.

2009-07-31 @ 16:57:17
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0