Vad äta???

Mätt som en plätt.. men det börjar väl bli dags för lunch?? Klämde i mig tre stycken enorma smögåsar till fikan! Gott ( det är underbart att ha konditori i samma byggnad). Vad ska jag springa ner på stan o köpa? Thai eller thai? Växjö svämmar över av thai matställen. Det är det enda man kan äta här. Eller kinamat finns också. Och 34 st pizzerior. Men jag äter inte pizza , bara som bakfyllebomb hihi.

Men Lilla Cia det är väl typiskt att helgens charmör skulle släntra in på bibblan när du just sitter där och är ful och sunkig!!!! Sunk-Cia, snusk-sivan, tampongen, bajsapa. Haha vilka underbara smeknamn du har!

Bemme betyder pärla!!! på mitt eget språk.

Räknar timmarna till din håliga kropp kommer o besudlar min lägenhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0