Tvätta bilen!!!

igår skulle jag plugga plugga plugga.... vad hände... jag var i stallet tre timmar i stället för 30 min (som jag lovat mig själv) jag var i ridaffären 1,5 timme och pratade med ägarinnan om mina fel köpta sergio grasso stövlar... (nån som vill köpa??) sen när ja äntligen kom hem, slog upp boken och började läsa den krångliga texten, ringde en dam som ville sälja sadel till mig.. efter 30 min pratande om allt förutom sadlar, bestämde vi träff på söndag! sen blev jag hunrig... åt.. nu var klockan närmare halv tio... läser i 10 min ,drabbas av panik o vem ringer inte då som en skyddande ängel mot läxboxen tuggande! Cia Cia Cia!! Älskade CIA!!!

sen var det kört.. men akut förstoppning det var räligt!!!!

ikväll ska jag tvätta bilen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0