Nu jävlar ska rumpan trimmas!

Nu du Bemme, snart ska jag ha en lika fast liten rumpa som du har! ( Eller blir den bara hälften så fin så blir jag nöjd!)
Tada, nu är jag iaf inne på andra dagen (halleluja) av BootieTraining Deluxe!
Varje dag ska jag träna en timme valfri träning, så länge det tar på rumpan! Och jag får dela in det i två pass så jag inte dör på kuppen... Ska tala om för dig att jag faktiskt har träningsvärk i rumpan sen igår... Hehe... Ska utvärdera min idé om en månad och se om det gett resultat.... Såfall ska jag låtsas att jag är 14 igen och gå runt i überkorta shorts och klänningar... Hehe...

Och för att hjälpa det på traven får jag även använda mina favvokrämer som stått oanvända ett tag nu... Tror inte det hjälper precis men alla medel är tillåtna! Nämligen...



Nu ska jag faktiskt göra det!!!


Ja, så ska det se ut... Utan bildredigering såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0