Nobelpriset nästa!

AHA!! Jag har kommit på det! Århundradets idé! Och för att jag är så vänlig så ska jag dela med mig av denna kunskap jag numera besitter.

Ni har alla ätit Ballerinakex, ja? Precis. Och de flesta av oss tycker mest om nougaten och chokladbottnen medans den där tråkiga ljusa ringen inte är så upphetsande.. Men nu har jag kommit på vad man ska göra med den. För att ni ska förstå ordentligt ska jag göra en guide åt er. Håll till godo! (Ni kan tacka mig sen!)

1. Ta fram ett Ballerinakex.



2. Ta av den ljusa ringen



3. Ta fram en god ost



4. AHA, lägg en dubbelvikt (mkt viktigt) skiva ost på dum-ringen och garnera. Och vips så har du ett litet ost-kex! Smart va?




Haha, Inte för mycket fritid här inte....




Kommentarer
Postat av: Bemsan

du e knäpp!

2009-04-02 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0