Mindre lyckad dag...

Bah!

Påsken är över. Back to reality.

Idag bar det iväg hem till Malmö igen.. På vägen mellan Kristianstad och Malmö sa det stopp, en olycka hade hänt lr ngt sånt vilket iaf resulterade i att jag fick sitta i bilkö i 40 min... Nåja... tillslut löste det sig och ca två timmar efter jag startat var jag framme. Vad upptäcker jag då. Jo, att jag har fel nycklar med mig. Alltså mina egna hemnycklar ligger i Kristianstad. Och det är helg och ingen jäkla Jour finns. Alltså var det bara att vända och köra tillbaka. Och jag som höll på att kissa på mig... Blä på sånt! Som tur har jag en mycket snäll mamma som körde och mötte mig.. Men ist för att vara hemma vid 6 var jag hemma vid 8.. How lovely. Bläääääää!!!!

ARG ARG ARG!



Här är bilkön.. om det går att se... Kul va?

Nåja. nu har jag ont i huvudet. Ska nog nanna snart, har ju ändå varit på g hela dan...

Fin bild på Christer Bemme.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0