Min Underbara Eftermiddag!

OK, efter dagens pluggande tänkte jag ta mig en powerwalk upp till Rörsjöstan och vattna Herr Anderssons blommor men då ringde min kära far och ville jag skulle köra bebis till honom så han kunde kolla igenom den.. Fine tänkte jag eftersom jag inte kommer va hemma så mycket de här två veckorna som kommer...

Sagt och gjort, körde Bebis till Christer och vattnade och körde sen mot fadern.. Men vad händer då på motorvägen i Lund? Jo den dör IGEN!! Jag lyckas iaf köra av på en avfart och komma ur  trafiken.. Fadern va på väg men när han kom så hade bebis helt gett upp. Gav inte ett ljud ifrån sig när man försökte starta.. Nej men då drar vi igång den och ser om det går. Det gjorde det och vi begav oss ut i trafiken... Mitt inne i Lund blir bebis sur igen och totaldör i en korsning... Fram med bogserlinan igen och på med den.. Efter att linan gått av två gånger och bebis inte ville va med längre rann tiden ut och bebis fick stanna på en parkering i Lund tills fadern kan ta tag i det ikväll, stackaren... Kan tala om att det är generatorn eller batteriet som antagligen pajat... Och det är inte kul att bli bogserad i rusningstrafik i Lund. Nopp. Inte alls.

Och bebis, du är INTE min favvo längre och om jag ska tycka om dig ever again så får du genast sluta med sånt trams som att stanna på motorvägar! Det är inte OK.

Hoppas det löser sig iaf... Hm.... Bilar alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0