Lilla torg och gayclub!

Ja så såg kvällen ut igår...  Vi hade först varit på en tur till Ilva och sen åkte vi i stort sett direkt in till Lilla Torg och Mello Yello. Efter en timme eller så anslöt resten av sällskapet och mat beställdes in.. Lamm, ryggbiff och ngn jäkla megatallrik med blandat kött... nåja, haha.. Gott var det i alla fall. Dracks gjorde det tills dom stängde, då begav vi oss till A2/Wonk som är en relativt nyöppnad gayclub i Malmö. Gayclub är det roligaste som finns! Bästa musiken i stan och snyggaste människorna.. Med vissa undantag såklart.. Lite jobbigt var att jag var inte direkt klädd för att gå på club och dessutom hade jag så himla ont i huvudet... Störigt, men å andra sidan så var det iaf bara värmning för ikväll.. =)

Nu håller jag på och tvättar... Nödvändigt ont det där. Sen funderar jag på att baka bullar igen.. Men jag blir så fet då så kanske väntar med det tills i morgon istället...

Jaja, nu är det té som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0