Lilla Söta Bemme!

Du är för söt, ska boka biljett ikväll när vi bestämt lagom tid så kommer jag och myser med dig! Nej akut förstoppning är väl kanske inte det mest romantiska som kan drabba en på en weekendtripp med sin lover.... Men jag skrattade så jag grät iaf!

Just nu sitter jag på biblioteket i Malmö och gissa vem som just gick förbi? Helgens besudlare! Hahah.... bara för att man inte pallar ses så klart måste han gå förbi när jag sitter här och är småsunkig... Ödets ironi!

Jag låtsades som om jag inte såg honom.. Hirr hirr.... AWKWARD!

Usch och fy. Jag har snart tappat halva mitt hår och det verkar inte sluta precis.. Det suger kaninpung om du frågar mig! Ska ringa och boka tid på Citykliniken i eftermiddag.

Bemme, logga in på MSN nu så jag kan berätta om detta nu!!!

Kyss Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0