In The Twilightzone.

Oh have mercy on my soul.. Jag som trodde Twilight var en medioker, trist och barnslig historia. Tills nu. Jag har precis sett klart filmen och jag vet att jag är så sen på det men herregud, hur snygg får man vara? Robert Pattinson, dvs. Edward, är Guds gåva till kvinnan... Han är ett underbarn vars skönhet är få förunnat.  För ja, han är vacker, snygg förvisso men verkligen vacker. VACKER! Om det är spänningen runt honom, hans aura, hans bad boy attityd eller hans närvaro som på något vis sätter klorna i min hjärna och gör den besatt eller om det är hans råa sexuella framtoning som gör det vet jag inte men en sak vet jag.
 
Jag kommer sitta bänkad framför film nr två, The New Moon som spelas in nu och sukta efter mannen i fråga...


 


Och so what om han inte tvättar håret?
Damn It, I wash it for him!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0